lördag 23 april 2011

it's just the beat that my heart skips when I'm with you

Det är ett fint lov och det är fint väder så jag vill liksom inte sitta inne och blogga.
Jag har det fint hemma hos mamma i Havraljunga fast det är långt till honom när han är hemma hos sin familj. Imorgon far vi mot Göteborg för att hälsa på min storasyster som alldeles precis fått en alldeles egen lägenhet, vi stannar bara över dagen visserligen men det blir nog ett fint äventyr.

Mina dagar består av att ligga i solen & bränna mig, cykla för att handla potäter och somna tidigt i soffan på kvällen. Det är ganska fina dagar. Fast jag bekymrar mig för mitt projektarbete som min mentor vill att jag ska komplettera men det tänker jag inte göra ifall det inte är så att jag får ig om jag inte gör det. Bekymrar mig lite för engelskaarbeten & mitt ergonomiprov på tisdag. Men jag skjuter upp det ytterligare för att få en himla fin kväll i solen.
Mamma sitter några meter bakom mig och tittar på the Simpsons, hon asgarvar för sig själv. Jag tror att jag ska göra henne sällskap.
Jag lovar att ni ska få bilder från mitt lov (åtminstone det jag har fotat) snart men min styvpappa har mitt minneskort just nu för jag har fotat deras söta hästisar och då ville han såklart ha bilderna.
Ni får vara glada för ett fint inlägg sålänge.

Glad Påsk hörrenini!

Inga kommentarer: