onsdag 11 maj 2011

men när du strippar och klär av dej är det samma grej

Fick ju hem en klänning i rätt och bra storlek från asos alldeles nyligen så nu har jag packat upp den, gjort lite justeringar så nu sitter den som en smäck! Den ska jag lätt ha på när vi drar ut imorgon kväll.
För er som missat detta åker jag med min klass & parallellklass på klassresa (the laaaast one ever? :c) till Göteborg imorgon. Det innebär Liseberg, utgång, Universeum och massa annat kul! Yaay.
Här kommer massa bilder på min fina klänning. I love it!



Tar ju med mej kamera & dator till Göteborg så något inlägg ska jag nog kunna knåpa ihop! Nu måste jag packa klart att man kan packa i förväg! Hoppas ni har en fin onsdag för det har banne mej jag! :)

1 kommentar:

Hannah sa...

Åh den satt ju skit bra på dig!:D
sniggt!