lördag 25 juni 2011

en regnig midsommarafton + spice girls?

glömde visst ta kort på min vackra midsommarkrans med kameran så ni får nöja er med iphone-bild.

kände mig iallafall himla fin

i blommig klänning och bara ben



jag tog mig hem till linda för vi skulle måla naglar

och innan läggdags plocka sju sorters blommor att lägga under kudden såklart


linda tyckte jag tog för lite bilder så hon ville vara med..



nej vi var inte onyktra. bara glada att inte bli så himla blöta av regnet

och här är min eminenta topp/magtröja som enligt mig är väldigt spice girlsig! men det är kanske jag


ja kolla! hon har byxor på sig! fotot till ära ska tilläggas. tänkte precis skriva en ursäkt över att min mage inte ser så platt och modellig ut men så tänkte jag att nää. det är ju min mage och såhär ser den ut, så det så. lev med det eller blunda för tusan!

nu ska jag äta pizza (nomnom!), packa och fara till mamman min i ett par dagar.
snart norge!

Inga kommentarer: