onsdag 15 juni 2011

feels like I'm falling in love when I'm falling to the bathroom floor



Bilder från min kamera.
Bild från facebook: Nikki Höjer

Bild från min fina baldejt Johanna!

Tog inte med kameran in på balen i söndags men här är lite bilder innan och en från när jag & Johanna gick på röda mattan! Åh balen var himla fin och alla var så tjusiga att det var svårt att inte gråta en skvätt. Maten var egentligen himla god men stället där vi satt och åt (och var i allmänhet under kvällen) var typ ett gammalt stall och det var så sjuukt kallt där inne. Så kallt att jag har blivit alldeles förkyld nu!! Men i allmänhet var balen himla fin, inte värd 900 kronor dock, men ändå.

Vad har jag mer gjort då? Jojomensan, i måndags åkte jag, Hannah & Daniel till Hannas stuga i Norje-Boke för att ha en mysig dag, eller två innan hon flyttar upp till sin kära pojkvän (sedan fem FEM 5!!!11 år tillbaka!!) i Västerås. Det var himla fint & trevligt fastän vi var jättetrötta och mest slöade ^^
När jag kom hem igår såg jag hur väldigt många av mina vänner på den kära facebooken skriver saker i stil med "hur kunde detta hända? vi var bästa vänner, jag anade ingenting. vila i frid", "vila i frid V" och jag fattade mest ingenting. Men efter ett par timmar och en och annan check på den lokala tidningen (norra skåne) insåg jag att en tjej som jag inte alls kände väl egentligen men vi gick i parallellklass under högstadiet och hade bland annat franska ihop hade gått bort i någon sorts tågolycka. Jag vet faktiskt inte om det var en olycka eller om hon begick självmord, alla säger olika men oavsett så hamnade jag i någon sorts chock. Livet känns så mycket bräckligare och ärligare när något sånt här händer. Jag såg den här tjejen, Vanessa, på balen i söndags och tänkte inte speciellt mycket mer på det förutom att hon hade en jättefin klänning och idag finns hon inte mer. Det är så jävla sjukt, jag förstår faktiskt ingenting. Även om jag som sagt inte kände henne väl så känns det så olustigt och märkligt allt det här.

Idag har jag iallafall umgåtts lite med Linda eftersom hon passar sin mormor & morfars hus långt ute på landet någonstans utanför Stehag som ligger utanför Höör. Haha. Vi har inte gjort mycket alls, mest chillat lite i solen & snackat en hel massa. Ska visst dit för att dricka vin & se på film imorgon kväll också, blir säkert himla trevligt!

Nu har jag stoppat tvätt i maskinen och planerar att ha lite egentid, typ ansiktsmask och sånt dära nivet, imorgon måste jag veeerkligen städa mitt rum. crazy stökigt!
Puss på er!

ps. jag saknar jakob hela tiden. bli fredag snart tack?

Inga kommentarer: