måndag 20 juni 2011

ont i magen en kylig måndagsnatt, ajaj



jag är så orolig att du ska hitta någon bättre när jag är borta, när jag är i norge. men jag kommer tillbaka och två månader är inte så fasligt länge om man tänker efter men det går snabbare än ljuset att hitta en ny tjej. allt jag önskar är att du är här när jag hoppar av bussen i september och att ingenting har förändrats. att allting är som det var, fast gladare, när jag hoppade på bussen i juli. men man kan inte få allt man önskar sig, det har jag lärt mig.
men jag tycker så himla mycket om dig och jag hatar att vi inte ses oftare men samtidigt är det kanske bra att vänja sig vid avståndet ett tag. jag saknar att sova hos dig, med dig och höra ditt hjärta slå. att inbilla mig att det slår lite snabbare när är där. jag saknar dig inatt J, det gör jag varje natt men just nu är det som om hela jag ska gå sönder.
jag är så rädd för att åka bort och tro att allt är bra för att komma tillbaka till en annan värld.
får ont i magen av att tänka på det som komma skall.
snälla var min även i höst

1 kommentar:

Helene Ahlberg sa...

Du ska se att allting säker är precis som det var innan du åkte när du kommer hem :) om han är en bra kille så kommer han vänta på dig :)<3