fredag 1 juli 2011

på väg norrut


Sitter i en ganska varm buss på väg mot Oslo. Om allt går som det ska så är jag framme där runt 21 ikväll och 22.30 går nästa buss (nattbuss) mot Åndalsnes där jag är 06.15 imorgon bitti. 08.20 imorgon avgår min sista buss för denna gången och runt 10 imorgon bitti är jag framme i kära Valldal.
Jag har sagt adjö till Jakob och det var inte alls så jobbigt som jag trodde. Vi ses ju i september ju! Det som är lite tråkigt med det här är att det är översvämningsvarsel i Valldal och i många byar runt omkring. Det verkar som om det har regnat dagligen i minst en månad nu och det är ju inte det roligaste sommarvädret precis. Men samtidigt åker jag ju inte dit för att ha sommar och sol, för det vore ett stort misstag, utan för att jobba och tjäna bra pengar så jag kan åka till Paris och andra fina ställen i höst. Mycket bra. 

Här har jag försökt visa för er på't ungefär var jag ska befinna mig hela sommaren. Hoppas det är tydlig nog! 
Nu ska jag fortsätta se på the Kings Speech! Puss

1 kommentar:

Helene Ahlberg sa...

Usch! det ser så sjukt långt ut. Hoppas du har trevligt där iaf :D