söndag 25 september 2011

25 september

Sitter hos pappa, har varit här sen igår nu och ska iofs åka hem om ett par timmar igen men ändå. Mina hörlurar och mitt minneskort till kameran har ju gått sönder så mitt liv är lite trist just nu. Kan varken lyssna på musik eller fota. Måste ordna båda två innan Paris!!
I fredags var vi ute och dansade hela hela natten åh vad kul och åh vilken huvudvärk igår! har säkert gått upp 10 kilo nu av all skräpmat jag ätit i mina bakisdagar. Egentligen är jag ju inte bakis idag meeen jag är slö! Så det får räknas :)

Iallafall! Jag har börjat sticka en halsduk och har typ stickat en dryg decimeter sen igår. Det går såå himla långsamt och jag har insett att halduken kommer bli asbred för jag var hela tiden rädd för att den skulle bli för smal så jag la upp typ 80 maskor -.- haha. Nåväl! Tror jag ska göra den ganska kort och sen sy ihop ändarna så blir det en sån tub liksom. Smart!
Nu ska jag ha lite mera tråkigt och sen ta på mig något annat än pjamas! :D

Inga kommentarer: