lördag 17 september 2011


Alltså dessa svartvita fotografier av vackra män. De är oändliga!

Det blir en väldigt lugn kväll men stearinljus tända och True Blood och the L word ikväll, orkar inte mer än så och det enda jag har lust med är att sova typ. Åh, gudars skymning, varför ska jag alltid fundera så mycket att jag får huvudvärk?
Vad har jag gett mig in på?


Håhåjaja, här kommer två väldigt nya bilder på moi! Kände att det fick vara på tiden haha.

Nej nu ska jag inta sovläge med datorn i knäet och lite true blood. minsann och dag. alltså gud vad tråkig jag är idag haha.
förresten! läskigt med folk som bara varit ihop sen förra fredagen typ och redan planerar att skaffa barn. Uh, jag orkar inte vara vuxen på det viset än. Barn liksom? Jag slutade vara ett barn precis, rent tekniskt menar jag. Jag skulle aldrig vilja skaffa barn såhär tidigt, vad händer med mitt liv sen? Jag vill inte sluta vara den viktigaste personen för mig, aldrig.

2 kommentarer:

catrin sa...

alltså, den översta bilden på dej...! så sjukt fin. fina du. kolla nu om du vill o kan komma hit nästa(nästnästa?) vecka! kram!

Elii sa...

Sötis! :D