tisdag 27 september 2011

ELF!

Fick ju ett paket hem idag och då önskar man ju att ens kamera är fungerande men har inte köpt ett nytt minneskort ännu (ska göra det imorgon!!) så ni får nöja er med superkassa webbkamera-bilder. Alltså jag får aldrig rätt på min webbkamera heller, det är alltid så himla mörkt! Fick iallafall sätta mig i gästrummet med full belysning för att det skulle synas någonting alls, så så ni får nog bättre bilder (om ni vill?) imorgon när jag kan fota med kameran!
Iallfall, here it goes.

 Åh spänd isabell hittar paket i postlådan.GLAD!
 Öppnar och ser allt det fina inuti..spännande..
 Här finns bland annat: tre duo-cream ögonskuggor. Syns väldigt dåligt vilka färger det är med de heter iallafall: Butter Pecan(vänster), Mocca Swirl (höger), & Olive (nederst).
 Här finns också kanske världens mjukaste kabuki-brush! Fantastiskt när man som jag har en stor omöjlig puderborste från h&m som sticks! Och en Mineral Blush i färgen Coral! Lovely!
 En Stipple Brush som man kan använda till allt möjligt men jag är trött på vanliga foundationborstar så jag tänkte ha den till foundation! En Makeup Mist & Set som jag längtar efter att prova. Så slipper man oroa sig över rinnande smink! Och en Primer! Har redan en annan men ska bi kul att prova en annan!
Och sist men inte minst (jo kanske nästan?) två nagellack i färgerna Medium Red & Dark Red men de syns ju inte alls på bilderna. Tråkigt!

Nu ska jag packa upp allt och klappa lite på det. Spännandeee!

Inga kommentarer: