onsdag 21 september 2011

kan inte göra hjärtan i mina inläggsrubriker. blää.

Jag har spenderat min tid den senaste tiden på dessa vis:
titta på the L word. alltså gud vad jag älskar den serien och jag inser så himla mycket att jag är vansinnigt trött på män och att jag blir helt förälskad i Shane. (FÖRLÅÅÅT Elinor haha!!) Hon är sjukt snygg och galet kool bara.
bilder:




Och jag är bara på säsong 2 och jag tror att serien kommer ändra vääldigt mycket på sig och även karaktärerna då såklart men just nu: åh i love you shane haha.
jag har även varit på Tropikariet i Helsingborg med min mor. Vi blev lite rädda i regnskogsnatten för där var det bäckmörkt och flygande hundar (alltså såna fladdermöss. inte hundar som flyger...) som flög runt huvudet på en. men på det stora hela var det väldigt trevligt och fint!

har även lyckats göra en ruskigt snygg tröja som jag ska ha på mig när vi ska ut och dansa våra lurviga på fredag. har suttit och typ duttat med en textilpenna för tyget var ganska elastigt så att dra vanliga streck funkade inte. Såhär galet snygg blev de iallafall, hoppas den sitter snyggt med, den är fortfarande lite fuktig av pennan så vill inte prova den riktigt än. men är väldigt nöjd hittills iallafall! det är ett vanligt vitt linne då alltså.
och jag vet att ni gärna vill ha bilder på Siri min lilla hamsterbebis men det kommer inte än på ett tag. på grund av två anledningar: 1. mina minneskort till kameran är inte mina bästa vänner just nu precis så kan inte fota med kameran och mobilkameran är inte så bra att fota objekt som rör sig mycket.
2. hon är inte tam ännu och vill gärna inte skrämma upp henne för mycket, hon får göra sig hemmastadd här hemma med mig precis så lång tid det tar och sen får ni bilder.
nu ska jag äta mina två sista godisbitar och se klart detta L word-avsnittet. woho!

1 kommentar:

Elii sa...

hahah! jag visste de!!! xD men de gör inget, ALLA tycker att hon är sjukt snygg :D men de e bara för hon är en sån playeeeer! nice linne :D påminner om min t-shirt " straight? so is spaghetti until u heat it up" är också ett citat från L word :P kul du gillar serien iaf!