fredag 9 september 2011

tap on my window knock on my door I want to make you feel beautiful

640 så många inlägg har jag publicerat på denna bloggen nu. Antagligen skrivit många fler, ni vet dem som bara hamnar i högen av opublicerade inlägg.

Idag har jag packat min nya resväska och åkt buss hem till min fader. Ska spendera helgen här för på söndag ska jag ha 19 års kalas. 19 år. Fattar ni? Sjukt gammal är jag nu, får nästan panik!! Imorgon ska jag & Elinor ut på Offroad-äventyr. Just like the old times! Vi är liksom partners in crime på det viset, vi har gjort så SJUKT mycket galna grejer och så tror man att allt det är långt borta på en ö där allt bortglömt finns men ICKE! Det ligger alltid kvar och lurar och bubblar precis bredvid hjärtat där allt fint finns. Härligt!

Jag har två andra saker att berätta också, mer eller mindre intressanta och viktiga förstås.
Jag har för det första börjat lyssna jättemycket på Maroon 5. Jag vet ännu inte om det är en positiv eller negativ grej, men de är så himla bra och Adam Levine är så snygg att jag vill dö.
Exempel på dessa faktum:
Harder to breathe, Wake up call, Won't go home without you, This love, She will be loved. Detta är ju såklart bara en liten del, och dessutom bara hits, men de är ju såå braaa.

Mums!

Och den sista lilla grejen är att jag har börjat tänka och fundera så himla mycket på en gammal flirt jag hade. Åh, att jag inte bara smsar honom eller bara låter det va istället? Nejdå, det vore ju det enklaste att göra. Jag gillar ju att vända ut och in på mig själv och fundera tills jag dör...

1 kommentar:

tyraelvira sa...

sv; blir ju helt svag i knäna av din kommentar.
gud så gulligt, tusen tack.