torsdag 6 oktober 2011

5 oktober- Paris dag 2

Jag försökte faktiskt lägga upp ett inlägg igår men internet:et på vårt hotell funkade inte alls så vi satt på Starbucks en stund för att kunna ha internet. Men jag kunde inte lägga upp bilder där för det var så segt, men här kommer iallafall trehundra bilder ungefär. Håhåjaja!
Notre Dame, gud vad fint det var & jag trodde jag skulle dö när vi gick in. Det var så stort och mäktigt att jag nästan tappade andan!

 Malin tvingade mig upp i tornen i Notre Dame fast jag är så himla höjdrädd. Men jag klarade det! Yeho!

 På denna stationen får vi nästan alltid byta tåg, men det gör inget för här är så fint.
Nämen?! Vad kan det vara som sticker upp där långt borta?.. hmm..

 Jaha! Det var bara Eiffeltornet! Alltså, åh det är fantastiskt. Det går inte att beskriva med ord. Aaah.


 Fin karusell bredvid tornet!

 Köpte ett litet Eiffeltorn som minne. Här bekantar de sig.
Aah, mitt Eiffeltorn attackerade det verkliga! Men båda klarade sig utan enorma skador!

 Såhär glad blev jag för det!



 Hux flux var det mörkt och vi anlände återigen till Eiffeltornet. Till ett gnistrande lysande fantastiskt Eiffeltorn!
 Mums med Macaroons :3


 Lite posande måste man ju göra!


Och hoppa såklart! 
Vi åt även på en fin restaurang på kvällen men orkar inte lägga in fler bilder nu och jag är jättehungrig så de får ni se en annan gång!

Nu ska vi äta frukost och sen bege oss mot Triumphbågen och sen gå till Chanel, Dior, och sånt. Men shoppa ska vi egentligen göra där de är lite billigare. sen mot kvällen ska vi till Sacre Coeur och Moulin Rouge.
Sen hem och mysa och packa, för imorgon far vi hem.
vill inte hem :(:(


Inga kommentarer: