söndag 23 oktober 2011

depp

Har varit hos papi några dagar nu och tog inte med kameran. Är världens sämsta bloggerska, helt klart. Men det händer mycket i mitt huvud just nu och jag vill kunna säga det här utan att det låter som om jag är helt superdeppig och typ ska hoppa ut ur fönstret vilken sekund som helst. Men jag känner mig så himla ensam. Exempel: de flesta (typ alla) av mina kompisar pluggar (antingen på gymnasiet eller på högskola/universitet) eller så jobbar de. Och jag vet att jag valde detta själv, men då var jag ovetandes om hur situationen skulle bli, och jag längtar så himla mycket efter att få ett eget place och köpa egna handdukar liksom. Och det kommer ju förhoppningsvis bli så till våren, men det är ju skitsvårt att få en lägenhet som ni alla vet. Exempel två: när vi var ute i fredags så satt jag ensam på en stol i typ en halvtimme. Det är fan inte trevligt ska jag säga, visst jag hann tänka över en hel del saker och iaktta en del grejer, men nej. Jag vill inte ha det så. När blev jag tjejen som ingen vill umgås med och inga killar ens tittar på för en sekund? Jag vet att jag har gått upp i vikt den senaste tiden och att jag numera ser ut ungefär som en sumobrottare (känns iallafall så) men vafan. Det är fan inte kul ändå, och jag hatar allt som har med dieter och bantning att göra. Så det känns lite trist just nu. Och nu måste jag klä på mig vettigare kläder och packa väskan för min buss hem till mamma går snart.
BLÄ!

1 kommentar:

ElinorAhlberg sa...

Bellisen, förlåt för i fredags :( känner mig helt skyldig nu, alla tycker du är jättesöt och super trevlig! du är verkligen tjejen som alla vill ha. Jag älskar dig med hela mitt hjärta och finns alltid för dig <3 du är supersöt och det syns INTE att du har gått upp i vikt, du är snyggare än någonsin! :) de löser sig, man har sådana perioder, det har jag med haft, mer än en kan jag säga. Just call me, babe! om du behöver snacka eller träffas, är ledig cirka två dagar i veckan, och då har jag alltid tid för dig :) PUSS PÅ DIG!