onsdag 2 november 2011

but i just can't let it go, we found love in a hopeless place

Innan man ens hinner blinka och öppna ögonen igen visar kalendern att det är november. Jag har egentligen ingen aning om vad jag håller på med, jag önskar att jag hade någon som pushar mig att göra bättre, någon som slår mig på käften varje gång jag trycker i mig ett choklad och ber mig gå ut och gå istället. Men jag har inte det så istället ligger jag bara på soffan/ i sängen och lägger på mig extra vikt. Och jag vet, jag klagade över detta förut också men jag måste verkligen ta mig i kragen och varje vecka tänker jag såhär: på måndag, då skärper jag mig och slutar med det här fåniga. Men det blir aldrig av.
Därför har jag hittat ett bra sätt att komma igång. Kanske inte med att bli av med godisätandet men att röra på mig, så jag ska verkligen försöka denna gången. Jag vill inte bli en fet, lat tjej som alltid är ensam för att hon inte orkar i samma tempo som hennes vänner. Så det så!

Jag ska försöka blogga aktivare också, ligger just nu i soffan och ser på teve men jag har kameran där uppe med lite nya bilder som ni ska få se. Nu ska jag ta mig upp, fräscha upp mig lite, klä på mig och sen cykla en runda. Joggade/gick igår men jag har verkligen världens sämsta kondis så jag får bygga upp den från scrach. Men det kommer gå! Jag vill att det ska gå!


1 kommentar:

ElinorAhlberg sa...

Åh. Rihanna. Hot hot hot! ;)