lördag 5 november 2011

Klänning & bilkörning


Klickade precis hem dessa sötnosarna (inte tjejerna då alltså, utan klänningarna) och det blev en knapp hundralapp mer än vad jag fick i present men det var det värt! Jag menar, se bara på dem! :)

Har även övningskört för första gången (har testat en gång för typ snart två år sen men räknar inte den gången) i eftermiddag, körde på en grusväg här hemma en runda. Det var lite läskigt i början och det är så mycket att tänka på och då har jag bara kört i 30 km/h i tvåans växel haha. Men till min fördel ska jag ju säga att det var en väldigt kurvig och backig väg. Men john säger att det är bra för då lär man känna bilen. Nåväl, det kändes som en utomjordisk händelse och jag fattar inte hur jag någonsin ska klara att köra fortare och mer avancerat, men det ska gå! :) Känner att jag vill nu och det är en trevlig känsla.


1 kommentar:

catrin sa...

Superfina klänningar! Du måste visa bilder med dom på dej sen!

Slår vad om att du är bättre än mej på att köra bil. Det kommer gå skitbra.