måndag 12 december 2011

Lanzarote!

Hela resan påbörjades med en galet peppad Elinor på tåget..
 Efter några timmar på flyget och en stund i vår fina lägenhet var det dags att gå ut och dansa!! Elinor flätade mitt hår supertjusigt..
 Och så började vi dricka Sangria, och en hel massa annat ^^

 Vi hade lite otur i början för det var ett par molniga dagar, men vips så kom solen fram och vi la oss på stranden för att jobba på brännan, höhö.
 Här är våra pooler och lägenheterna där vi bodde. TJUSIGT VAAA?! :D

 Oh yeah. Det var vaaaarmt :D
 En dusch senare så var man lite hungrig och sugen på alkohol så då ordnade vi det!
 Elinor passade på att sno min kamera haha..

 Utsikten från vår terass. Inte supertjusigt men mysigt med alla växterna och såklart våra tyska grannar ^^
 Mmm, Sangria <3

 Ehe, ja.. Elinor passade på att flörta lite med mig också tydligen!
Hux flux var det dags för en andra utgång! Denna gången blev det helt gaaalet!

 Men. Solen tittar fram även dagarna efter detta och vi tänker att nu banne mig måste vi bada i havet. Så då gjorde vi det!


 Ja, det är vulkaner ni ser där borta. Koolt va?
 Dags för sista utgången och vi var jäkligt trötta men vi hade kul ändå! Synd bara att inga spanjorer dansar...

 Dags att fara hemåt igen efter en underbar vecka och såhär prickig kan jag bli efter lite tid i solen!
 Vårt flyg blev försenat ungefär 3 timmar så vi chillade på ett kafé på flygplatsen. Kul? Nja, det blir vad man gör det till ;)
 MUMS!

2 kommentarer:

ElinorAhlberg sa...

Massa kul!! tack min älskade vän :D <3

Anonym sa...

Du är så underbart fiiiiiin!!
Hoppas du hade det skönt i solen.
Säkert hundra killar som spanade in snygga dig i bikini på stranden ;) lite avundsjuk faktiskt, mihihi

Du är så fin!!!