lördag 10 december 2011

well hello!

Hej! Det var ett ganska bra tag sen jag skrev här nu va? Mjo, men jag har hunnit med en del också!
Jag har varit på Lanzarote i en vecka med mina bästaste Jelly! Det var helt fantastiskt och galet, men mer om det imorgon.
Jag har fått antagningsbesked från högskolor & universitet. Jag kom in i Växjö och som reserv i Göteborg. Står nu i valet och kvalet, men ska fundera en dag till på det. Det lutar dock mot Växjö, det har så många fördelar! Nära hem, vacker stad, inte så långt när man ska flytta alla sina grejer, jag kan fortsätta övningsköra osv. Måste bara hitta någonstans att bo också :p Hähä.
Jag har haft konsert nu ikväll med kören och andra sångelever men det gick inte så himla bra, inte för min del iallafall men jag kom hem från Lanszarote inatt så är fortfarande lite slö. Nåväl! :)
Jag har även hunnit med att märka att in touchpad på datorn (alltså min mus) har slutat att fungera helt. Och det är jobbigt! Just nu har jag snott mamma & johns datormus, hähä. Måste försöka fixa det dock.
Och sist men inte minst har jag lyckats få en anonym person som kommenterar snälla saker till mig hela tiden.


Sådärja, nu ska jag slappa hela kvällen och förhoppningsvis sova länge imorgon. Men ska uppdatera med bilder och sånt skoj från Lanzarote imorgon, lovar! :)

pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Dina ögon är magiska <3