torsdag 15 december 2011

Wishlist 2011

Om nio ynka dagar stundar julen och det finns en himla massa saker jag önskar mig. Här kommer min önskelista, fylld med sakliga saker fastän jag mest av allt önskar mig fred och jämställdhet och balans.

1.
En lägenhet såklart! En liten etta går alldeles utmärkt, men om jag får plats med en säng och fåtölj och ett bord är jag glad! Det är ju klart att jag vill ha en sån fin som på en av bilderna men jag nöjer mig med nästan vad som! Vill bara ha min egen "lya" nu. Visst jag har ju det jättebra hemma men jag är 19 och vill ut i livet liksom! 
Jag har en dröm om en lägenhet med badkar och stearinljus i massor. Med breda sittbara fönsterkarmar och tunna gardiner i massor och bred säng med kuddar och stora tekoppar med varm soppa i. Åh! Men det får nog vara en dröm ett tag till..

2. 

Den här fantastiska baddräkten från asos.
Tror inte det behövs så mycket mer förklaring. Har letat efter en perfekt baddräkt länge nu och denna älskar jag bara! :)

3. 

Såg att min kära vän Elinor hade klickat hem det här halsbandet från etsy.com och jag kan inte annat säga än att jag är ganska nära klicka-knappen själv haha. Ett så himla fint halsband!


4.

Ett par gummistövlar! Så himla bra skor egentligen, läcker inte vatten, är snupersnygga och har man raggsockar i är de även perfekta på vintern i allt slask och kylan!

5. 
En kånken! Har velat ha en länge men nu har jag äntligen önskat mig presentkort så att jag kan köpa en. Tror det blir en ljusgrön eller ljusblå :)


Vad önskar ni er i julklapp där ute?

1 kommentar:

ElinorAhlberg sa...

Hm. På min önskelista står det en ljusblå kånken, vi måste ha någon kosmisk-kontakt som gör att vi gillar samma saker, hähä