måndag 13 februari 2012

monday morning

Måndag morgon och jag är ovanligt pigg. Packar en liten väska för jag ska först till skolan och sen till mormor och stanna tills imorgon. Mysigt mysigt mysigt!


Något som inte var så himla mysigt igår var att mitt tåg var inställt, så jag fick stanna hos Elinor länge. Det var ju iofs mysigt, men sen när jag hoppar på nästa tåg till Växjö så är det knökfullt men jag lyckas få en sittplats men det sitter en något illaluktande man bredvid mig och är allmänt störig. Och när jag ska av i Växjö så börjar jag ju demonstrativt klä på mig jackan, mössan och ta på mig väskan osv, men han fattar inte vinken så jag säger: ursäkta, men jag ska hoppa av är. Han fattar fortfarande inte så jag måste typ skrika i hans öra. Han kanske  var döv, inte vet jag.
Nu måste jag iallafall cykla för jag ska inom biblioteket och skriva ut en ansökan till Furuboda folkhögskola!! Jippi!!!

ps. jag fick förresten rummet! =jätteglad tjej!
Adjö mina läsisar!

1 kommentar:

ElinorAhlberg sa...

Jäj!! :D
Ååh, ditt hår är så fint på den bilden! <3