onsdag 28 mars 2012

just let me fall for a second and then I'll rise again

Jag känner att jag har hamnat i en svacka. Jag har inte lust med något annat än att ligga i min säng med 3 täcken och en öändlig filmlista med bra filmer och äta typ. Men det gör jag inte.
Försöker plugga så gott det går och försöker gå till skolan. Men livet känns så jävla trist just nu . Jag har inte lust med någonting.
Blir knappt glad när solen lyser, för jag vet att det kommer dröja ett tag innan det är vår. De hotar med snö i helgen..



Så ni får ursäkta min frånvaro och min tråkighet. Men så är det. Jag vågar påstå att alla människor hamnar i svackor då och då. Fast här i Sverige är det poppis att säga att man är deprimerad bara för att man har en dålig dag eller två.

1 kommentar:

ElinorAhlberg sa...

Äsch. Man får ha sådana perioder!
Då ska man laga en stor kladdkaka & mysa en hel dag, & sedan försöka vara pigg dagen efter :) <3
Du ska ju träffa mig på fredag, då blir det bra!