måndag 28 maj 2012

Drömmar

Jag drömmer om att komma in på Furuboda Folkhögskolas assistentlinje. Nästa vecka får jag beskedet om jag kommer in eller inte, kommer jag inte in så dör jag. Nästan.
Jag drömmer om att ta körkort detta året, John är övertygad om att det bara tar 2 månader så han tror att jag är klar innan hösten, jag är dock inte lika övertygad. Men innan 2013 ska jag fan ha kortet!
Jag drömmer om en tvåa i kristianstad, jag vet inte varför men jag har blivit lite besatt av tanken av en lägenhet där. De har bevarat så himla många fina gamla hus inne i stan och det är en lagom stor stad för min del, och det är nära till mina nära och kära. Jag drömmer om en ljus lägenhet med mycket vintageprylar och egna gardiner, badkar (helst!) och ett fint kök.
Jag drömmer om att få jobba på en särskola, eller något liknande. Att få ta hand om barn och ungdomar som inte klarar livet själva.
Jag drömmer om min framtida lägenhet och en katt eller två (beror på hur stor lägenhet jag har) att mysa med.
Jag drömmer om att mitt hår ska bli tillräckligt långt för att jag ska kunna ha fina flätor och för att jag ska kunna gå ner minst 5 kilo till (helst 7-8). Men det är ytliga saker, men ytliga saker kan också kännas viktiga.
Jag drömmer om en varm och skön sommar och att London blir fantastiskt.

vänster: 2/5,längst upp: 30/4, längst ner: 19/5


Inga kommentarer: