onsdag 2 maj 2012

hamster och lite solbränna

Sista kvällen hemma!
Imorgon bitti tänkte jag gå opp lite halvtidigt för att hinna med en liten promenad innan jag ska till frisören. Har längtat huuur länge som helst på detta frisörbesöket! Efter jag är klar där tar jag mitt pick och pack & far opp till Växjö för att spendera mina sista dagar där. Tänkte simma lite (har fortfarande några gånger kvar på mitt klippkort), köpa lite grejer på biltema och packa. På tisdag ska jag hämta hem Siri och så kommer min kära mor opp och hämtar mej, Siri och alla mina grejer. 
Ska bli så himla mysigt att komma hem igen, har speciellt saknat Siri. Det är lite konstigt att ett sånt litet djur kan göra så stor skillnad i ens hjärta!

Nåväl, lite mer Simpsons nu sen en dusch!


1 kommentar:

Elinor. sa...

Åh.
Längtar också efter att träffa Siri igen! (: