lördag 5 maj 2012

jag skiter i om du är tjock smal fin eller ful

När jag var på väg ut så insåg jag att mina finaste solglasögon var sönder, leeedsen blev jag. Men det är sånt som händer!

såhär såg jag ut när jag var på väg hem från frisören, antar att färgen syns bäst på denna bilden...

såhär tjusig var jag häromdagen, varför är jag inte alltid det? HATAR min jäkla lugg!!! Den är för lång för att vara pannlugg, för kort för att vara något annat. Jag vill bara ha den lång bakom öronen nu, får psykbryt!! BAAH!


4 kommentarer:

Skalis sa...

Åh vad fint det var! Du passade i den frysen. Skitsnyggt när det var så platt med :D

Elinor. sa...

GUUD VA SNYGGT!!! :D
Man ser ju det ännu bättre på denna bilden. Den i mitten är bara så sjukt smexig!

Hannah sa...

Blev jätte snyggt bella :D

Miixxman sa...

Snygg du är. Öresundståget med :$$