måndag 27 juni 2011

the sun is up but i stay inside. just one more day

Jag har installerat Hipstamatic (men förstår ingenting av det) och Instagram (älskar den) på min mobil och man får fantastiska bilder! Ni ska få ett smakprov. I promise!
Jag har varit hos mamma ett par dagar nu och när jag kom hem till pappa igen somnade jag i två timmar och när jag vaknade satte jag igång P1 för att lyssna på fantastiska underbaraclara som sommarpratar där just nu. Himla bra. Snart ska jag äta något litet och sen kolla vad jag behöver tvätta innan jag far norrut minsann. Sen ska jag nog packa lite till och ha en långsam måndag för det tycker jag är himla bra :)


Har faktiskt inte så mycket vettigt fotat igenom Instagram ännu men jag känner på mig att det kommer. Ack det kommer.
Puss på er!

Inga kommentarer: