tisdag 13 december 2011

got some bangs and a sneezing nose

Var så himla trött på min långa släpiga snedlugg som knappt var en lugg längre, men fortfarande för kort för att kunna ha snebena eller så. Så jag tog saken (saxen) i egna händer och vips! Kolla resultatet bara, man borde kanske bli frisör? ;) Haha, nä det är lite snett och vingt men det är sånt som händer.

Och angående du snälla (genuint eller låtsas?) anonyma kommenterare, jag uppskattar alla kommenterar jag får men jag vill ju så gärna veta vem du är. Du kan ju skriva det i en kommentar så behöver jag inte godkänna den om du inte vill att alla andra ska veta. Jag blir nyfiken!

Nu ska jag ta på mig kängor & halsduk för vi (jag, mamma & John) ska på Luciamiddag hos några vänner som nästan räknas som grannar för det är bara ett par, tre kilometer hem till dem och vi har typ inga grannar för vi bor i de Havraljungska skogarna (citat från min kära syster). Det ska bli himla mysigt!

Inga kommentarer: