fredag 1 juni 2012

datorproblem och det här med körkortet..

Det verkar som om mitt trådlösa nätverkskort i datorn har i princip lagt av helt. Det stänger av sig (eller vad man säger) hela tiden så jag måste starta om datorn en gång i kvarten för att få det att funka. Det har varit så hela veckan men nu pallar jag inte mer, så när jag John kommer hem ikväll snackar jag med honom. Han är ganska duktig på det där med datorer och om inget annat får jag väl lämna in den stackaren på lagning, det finns en sån datorsnubbe här i Vittsjö. Han kanske kan hjälpa mig. Ingen av er som läser som kan sånt här?

Så under tiden får jag väl ta i tu med det där med att plugga körkortsteori. Har i veckan köpt teorilektioner + böcker så it's on nu. Men det är så tråkigt, & mycket framförallt. 
Nåväl, jag ska se det sista på Sjunde Himlen nu och sen börja plugga lite. Synd att det är 1a juni idag och det känns som november ute. BRR!
Adieu!

Inga kommentarer: