fredag 29 maj 2009

29/5

Ibland önskar jag att jag vore en kille. De har liksom aldrig de där, små men oerhört störiga tjejproblemen. Att siesta kan gå så fel.
Linda tycker inte om mig och Elli är sjuk och jag vill hem o strunta i siesta nu. Men det kan man ju inte göra. Jag har ju betalat för dethär, och alla de bra banden är ju kvar. Hoppas bara att Elli mår bättre ikväll, tycker synd om henne, inte kul att vara sjuk, och speciellt inte på siesta. Hon är så ledsen när hon är sjuk, och vi vill ha en pigg och glad Elli:) Men det går inte nu, nåja!

Idag är jag och Hanni i princip lediga från skolan men vi får sitta här ändå eftersom vi för tillfället bor hos Elli och hon är i skolan.. Så vi sitter här, båda två och bloggar och segar. Det är seeeegt.

Idag spelar:
Frida Hyvönen,
Markus Krunegård,
Mando Diao,
Placebo,
John ME,
Lazee
och många fler, men vi ska väl se dessa i allafall.

Vädret sög balle igår, men det ser ut att bli något bättre idag iallafall. Hoppashoppas! Det suger att det regnar hela tiden, jag har ju typ bara shorts med mig :/


som om du inte ens ville ha mig längre
som om inte någon ville ha mig längre
jag är ensam
det är jag mot världen nu
man kan ju undra
hur det kommer gå
jag är svag

Inga kommentarer: