torsdag 28 maj 2009

Siesta!

Idag är det den tjugoåttonde maj tvåtusennio. Helt galet. Jag kommer ihåg när jag kollade deras hemsida och det var 161 dagar kvar, nu är det typ ett par timmar. Sjuuukt. Men det ska bli härligt, dock är årets siesta lite fail. För Elli är sjuk, Linda lär dumpa oss för sina andra vänner och Marike, Becca & Manda har lite problem. Men annars är allt fint:)
Hoppas bara vädret blir lite bättre, just nu är det lite halvbra, det är delvis sol men det blåser saaaatan. Nåja:)

Jag bloggar igen nån gång nästa vecka, med Siesta resultat^^

Nästa vecka slutar vi också för den delen, vi har vanliga lektioner på måndagen & tisdagen, men på onsdagen har vi typ friluftsdag å då ska jag & Hannah paddla:D På torsdagen har vi mentorsdag, vi vet inte vad vi ska göra då. Men på fredagen slutar vi i allafall och då bär det av till Bakken!:)

Jag har färgat mitt hår! igen, denna gången med Henna färg, det var.. grisigt, men resultatet blev finfint!


pusshaj<3

Inga kommentarer: