torsdag 21 maj 2009

Here we go, dancing around

Jag orkar inte med det är "spelet" längre. Det är jobbigt att inte veta vad du vill eller känner. Fifan! Nej men vafan, ibland känns det som om du bara leker med mig, trots att du vet hur jag känner för dig, och ibland är du underbar. Jag är kär vad ska jag göra. A girl got to do what a girl got to do, right? Bah, nä jag suger på det här. Lite hjälp hade suttit fint. 


fjärilar i magen dom flyger
runt, runt
det kittlas
paranoid, jag vet inte
dom flyger fortfarande
fortare

fortare
jag blir yr av farten,
måste lägga mig ner och

jag sluter ögonen
och som vanligt, hemtrevnad,
ser jag dig, du ser på mig

med sorg
varför?




Heartbroken and you never speak to me. Talk to me I said, what to say..

2 kommentarer:

Bell sa...

lalala

Hu-pu:D sa...

ställ honom mot väggen och fråga hur han vill ha dt, om han känner likadant för dig som du gör för honom, man får inget veta om man ej frågar! <3:)