måndag 25 maj 2009

Oj vad man har varit duktig idag:)

Först simmade vi 1000 meter på idrotten (alltså fyrtio längder) sen simmade vi typ 12-13 meter under vattnet (det ÄR riktigt jobbigt:O) och sen trampade vi vatten i 8 minuter^^

Och sen rusade jag till tåget o sprang nere i Malmö för att hitta Matas och där köpte jag Henna Hårfärg (ska färga det imorgon, hinner inte ikväll, för det ska kokas och sen ska det sitta i håret i typ två timmar) och sen sprang jag iväg till tåget hem. När jag väl var i hässleholm igen så tog jag bussen hem (men det gick bara till Vittsjö och ingen här hemma ville svara på mina samtal) så jag gick hem från Vittsjö, det är typ 3-4 km. 


Goshigoshi:) Jag kommer sova gott inatt!^^


<3

1 kommentar:

Hu-pu:D sa...

det var jobbigt att simma :o
men det kändes bra efteråt :D