tisdag 25 augusti 2009

Åh herregud. Kommer dö i skolan imorgon, jag menar, hur kunde han veta det? Det verkar lite skumt, kan vara för att jag är så sjukt genomskinlig. Men ändå. Galet.
Och grejen är att jag är dålig på kärlek, jag vet inte hur man gör, så det kommer ju aldrig bli något. Faan. Hur kan något så enkelt, vara så jävla svårt? Varför föddes jag blyg? Varför blev jag inte supersnygg? Mah.
Anyways, det kunde varit värre. Han vet iallafall vem jag är. Och han är snäll. Som tusingen:)

"you're looking so fresh it's catching my eye,
why oh why, did I not see this before, "

"Because he's so
O-oh, o-oh, o-ooh
Rock 'n roll
And out of my league
Is she out of my league?
Let's hope not"

Sitter iallafall hemma idag, känner mig lite bättre nu. Men igår och i morse trodde jag att jag skulle dö. Fy fan, jag hatar influensor>.<

Har fastnat lite för ljudböcker, det är ju asnajs, det tar en jävla tid o lyssna genom alla skivorna bara^^ Har lystnat genom hela "En prinsessas dagbok 1, Tiara och Dr Martens" och har nu börjat på Jane Austens "stolthet och fördom" trevligt må jag säga.

På fredag är det inspark på björket, får se hur det blir med det, men får hoppas att vi kan va hos elli. Men om hon nu helt plötsligt, inte vill. Får vi va hos nån annan!:) Puss på att vi inte bråkar längre, (alltså inte ja o elli, utan ja o linda^^)

'alot like love' <3

Inga kommentarer: