söndag 23 augusti 2009

Jag behöver berätta om min förbannelse känner jag. Varje gång sedan jag var ett väldigt litet skolbarn, när det ska vara såkallat, skolfoto får jag munsår. VARJE JÄVLA GÅNG. Så tänkte jag att i år blir det inte så nejdå. Men joho, idag vaknar jag upp med munsår och imorgon tar vi foto. Det är förjävligt må jag säga..
Anyways, det är söndag idag och My sov hos mig inatt. Det var massa mys, vi blev nostalgiska och allmänt mätta på tacos, chips, godis och massa cola. Jag blev kissnödig hela tiden också, för övrigt.
Sen, precis som vanligt så frös vi ute när vi kollade på stjärnorna, och vi såg tre stjärnfall och cassiopeija. Coolt!^^
Jag sitter iallafall nu hemma hos mamma, och allmänt funderar. Ska måla naglarna strax, och fundera lite över vad jag ska ha för kläder imorgon, brukar inte bry mig så jävla mycket, men eftersom vi ska ta foto så kan man få göra det tycker jag:)

Är fullständigt förkyld, fortfarande. Typ andra veckan snart, mah. Anar att det är svininfluensan-.- Har tillochmed de flesta av symptomen för det! Haha:D

Nej, nu ska jag måla naglarna, göra ett test på facebook och småprata med mamman:)

'alot like love' <3

2 kommentarer:

Hannah sa...

va önska du på stjärnfallen :D<33

Isabell sa...

Det kan jag ju inte säga;$ <3