fredag 14 augusti 2009

"Some people wait a lifetime for a moment like this.
Some people search forever for that one special kiss."


jag vet fan inte vad som händer, kan ju inte bli kär bara sådär? Eller? Verkar helt galet:O

"love strikes me dead, everytime. I need a sign, so I know I'm alive"

nej men vad tusingen, jag kanske ska sova snart? Ska upp i vettig tid imorgon för att packa och fixa mig, sen blir det malmö med Elli! Thank god for her!:) vi ska titta på Rix Fm (Mika!) Miss Li, Veronica Maggio och kanske lite grann Markus Krunegård! Weiho:D Kommer bli bäst!
På söndag ska jag till mamma, med en hel del grejor, dock mest kläder/skor. Blir ju mest det som flyttas runt liksom. Det är det värsta med skilda föräldrar, speciellt om de bor en bit ifrån varandra.

"du är det bästa som hänt en idiot som jag"

2 kommentarer:

Hannah sa...

hoppas att ni får de kul :D<33

Helene Ahlberg sa...

And thank god that you exist! <33