tisdag 29 september 2009

Funderar på att ta bort min blogg, i princip ingen som läser den ändå. Men ja, snodde denna från Lina (http://linasvenssson.blogg.se/)iaf!

Kan fjortisbloggare kan jag ;)

Har du kysst någon idag? Inte fysiskt.
Har du haft sex idag? Nepp
Har du ett förhållande? Kanske.
När går gränsen vid otrohet? Beror på sitatuionen, men allmänt vid kyssar.
Är du romantisk? Kanske lite?
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Mm
Har du nångång slagit någon? Jepp
Har du lekt med någons känslor? Ja, sorry!
Länge höll ditt längsta förhållande? Tre månader.
Hur länge var ditt kortaste? Typ en vecka?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande, men ändå kunna umgås utan pojk/flickvännen.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej!
Är du en bra pojk/flickvän? tror jag nog
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? *****
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Ingen aning:O
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? mamma var 19, pappa 28
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? typ lika mycket

2 kommentarer:

catrin sa...

Du ska inte ta bort! Jag tycker om att kunna läsa små lägesrapporter från min lillasyster!

Isabell sa...

Haha, okejdå! Jag har väl kvar den då!:)