tisdag 29 september 2009

love!

Matteprov om en knapp halvtimme, och jag kan lätt säga att MatteB är inte min bästa vän! Menmen, det går säkert finfint.
I helgen kommer J hem, får hoppas vi kan ses...
Har inte så mycket annat att säga, mitt nagellack är dåligt xD
Köpte lite nytt smink igår, för på festen försvann ju allt mitt andra, så har köpt in nytt nu. Men det är så dyrt>.< style="font-style: italic;">sänk priserna på the motherfuckking smink!!
Och när ni ändå är igång, sänk priserna på allt, ALLT! (a)

uschnej, nu ska jag kräva mina pengar tillbaka! höhö^^

3 kommentarer:

Johanna L sa...

Har också haft matteprov idag :O vilket/vilka kapitel hade ni prov på? :P

Isabell sa...

Haha, vi läser ju matteB, men vi hade på funktioner >.<

Johanna L sa...

Vi hade dels på funktioner med -.-
Sv: Jag hejjar på Jon tror jag och sen tycker jag om Clara med ^^ Fast har inte kollat på det så mycket :/ så får väl se ^^