tisdag 20 oktober 2009

hår, hår, hår. Ack detta hår.

Jag vet att jag är knäpp. Men jag vill verkligen ha mitt hår såhär:
Men det kommer ta flera år att få det så. Det är så dumt:(
Så jag har lite alternativ:
Ni som känner mig vet att jag älskar krulligt hår. Det är faktiskt det finaste. Åh, ack varför föddes jag inte med det!?
Dessa två är ganska lika, men ack så fina.

Men jag är så hiskeligt trött på att vara korthårig. Men jag vet att jag passar i det, och att jag ska vara stolt över det och bla bla bla bla! Men jag vill inte, fast det finns fina korta frisyrer. Men jag är trött på det. Och jag hatar att vänta!
Det borde vara som på TheSims, att man bara trycker på en knapp så kan man ändra allting. Från helt skallig till tre meter hår. Ja, ni fattar. Uschi.
Eller så gör jag som Elli säger, raka av det igen. Men det blir ju ÄNNU kortare då. Bläh!
Hjälp tack.

Inga kommentarer: