onsdag 21 oktober 2009

usch jaa

Är hemma nu, och jag har så in i helsickes ont i huvudet. Delvis för någon okänd anledning och delvis för att Sigrid den lilla busungen hon är, slog mig konstant i huvudet i ungefär en kvart idag. Hon sa att hon skulle sluta när jag gissat rätt vad hon heter i andranamn. Omöjligt! (hon heter tydligen elisabeth)

Funderar också på att införskaffa mig en systemkamera. Men samtidigt känns det onödigt, men samtidigt inte. Mah. Tips på nån bra?(:
Oskyldigt dömd på teven och jag måste plocka undan min middagsdisk.

JAG HAR INGEN SKRIVARINSPIRATION, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs vad tråkigt.

hejdå.

3 kommentarer:

Hannah sa...

Olympos (Y):D

Isabell sa...

Jamen, vilkeeen?:O

Johanna sa...

Sv: Jo jag tycker med det verkar trevligt :) så kanske jag komer mina läsare närmre och får lite kommentarer ^^

Kul med systemkamera, har funderat på att spara till en men jag vet inte heller vilka som är bra :P