måndag 5 oktober 2009

Tonight I'm falling and I can't get up, I need your loving hands to come and pick me up<3

Livet leker minsann.

Tror nog att man kan säga flickvän och pojkvän nu. Kanske. Men är lite försiktig med de orden, det känns farligt på något sätt.
[dock träffades jag och J aldrig i helgen, skulle sett "flickan som lekte med elden" i igår, men lumpen (JAG HATAR LUMPEN!!!) ringde och beordrade J att komma dit innan. BAH!]
Anyways, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge! Säger dem iaf^^

Idag har det bara varit skola, ganska segt. Har varit allmänt tyst tills engelskan. herregud som jag skrattade! Och bara så ni vet så tänder jag på My Little Ponies, men mest Enhörningar för ja. Ni vet, varför de kallas enhörningar?;)

Måste bara säga att jag måste sluta läsa Kissies blogg och jag vill så mycket.
Gah, jag vet inte vart jag ska börja.
Jag vill köpa en sista minuten biljett till Skövde och åka till J och tränga mig ihop med honom i tältet (?) och mysa. mah, jag saknar honom. galet.
Jag vill ha mina skor nu!!!
jag vill vara varm! Trött på att frysa!
Jag vill vara J's, på riktigt.
Jag vill vara snygg.
Jag vill ha massa pengar. Jag får alltid den känslan när jag köper en ELLE (vilket jag gör för ofta). De har alltid så jävla snygga kläder där! Jag får fan ont i ögonen bara av att se dem, typ.

Har för övrigt hittat ett litet band FM Static. Finfina!:)

Ooh! Imorgon ska jag och Hanni (och såklart några fler, men anyways) va på Kristianstads gymnasietmässa och tvinga alla de små förvirrade högstadieeleverna att börja på JB, höhö!:)

Neeej nu ska jag käka en macka:)
Mums!

Inga kommentarer: