torsdag 8 oktober 2009

Uschi, torsdagar är inte min dag. Förra torsdagen försov jag mig massivt (det är mitt nya favoritord för övrigt!) Och idag är jag allmänt trött. Det tackar jag How I Met Your Mother för^^

Sitter i skolan nu för övrigt. Har lunch:)
I förmiddags hade vi Foto A. Det är ganska kul nu när man börjar fatta lite, bara det att Rickard, vår hemska lärare. Tja, han är hemsk helt enkelt. Grejen är att han inte är fotolärare, utan han fotar bara lite på fritiden. Så det blir mest en jävla massa teori (för han är egentligen it-lärare) och det är segt. Men iallfall, idag fick vi fota hela lektionen (alltså 08.50 - 11.40) ganska najs!
Nu efter lunch har vi iallafall Textkommunikation A, det är alltid trevligt!:D

Jag bjussar på lite bilder, de är inte redigerade faktiskt:D
Övningarna var att lära sig lite med skärpedjup, slutartid, bländare, ISO och temperaturgrejer ;p

2 kommentarer:

Helene Ahlberg sa...

Fina bilder! Duktig Bell <33

Isabell sa...

Haha tackar^^