tisdag 3 november 2009

Så jag väntar tills imorgon bitti, det är den tiden jag gillar bäst

Om en stund ringer J, han slutar då. Det blir fint! Han kommer för övrigt hem imorron kväll, så vi ska ses på torsdag:)
Min mamma vart i Ullared idag och hon köpte en söt grå basker/mössa till mig, och en svart halsduk och en superfin grå kappa!:D Och lite choklad, och såklart en fruktansvärt söt chokladadventskalender, men nalle puh och heffaklumpen på!:D Finemang!
Så nu är lilla jag glad^^

Känner att det är en massa som händer just nu. Har ett par tre skolarbeten som måste skrivas. Men orkar inte ikväll. Det är för sent. Och sen nästa veckan har vi ett tal och två prov (matteB och projekt & företagande) och veckan efter det är det apu. och där emellan är det ett par konserter med kören. Gashi. vet att det kanske inte låter som så mycket, men vi har inte haft läxor eller nåt innan så det blir lätt mycket..

Idag har jag köpt en ny foundation för de som är intresserade. Ska testa den imorgon, men det bler nog bra. Speciellt nu när jag har haft ansiktsmask på en stund^^
Oh, Marike skickade precis en spotifylänk på msn, med Lily Allen. Den tjejen är mysig må jag säga!:)
Jag bjuder på en knäpp bild idag också^^

Annars händer det väl inte allt för mycket i mitt huvud. Inser att jag måste köpa julklappar ganska snart för snart är det december (wie!) Hela julkappshysterin är lite jobbig tycker jag, det är ju faktiskt tanken som räknas. Och jag vet att det låter som världens klyscha men det är ju sant. Om jag ger min mamma en makarontavla som jag har pysslat med i två veckor eller en ny tröja spelar ju ingen roll. Och helt ärligt tror jag hon blir mer glad för tavlan;)

Nej, nu ska jag sluta tråka ut er^^
pussisar! :*

4 kommentarer:

Anonym sa...

mihihi, bilden var fin! :D<33

Johanna sa...

Ja eller hur, det är ju ändå tanken som räknas ;)
Sv: Tack :) <3 Får hoppas att det med sprutan går bra :/ jag fick en special tid för skolsköterskan ringde upp mig så jag ska ta den innan alla andra bara för jag ska ta det lugnt xD precis innan ett prov :S jaja men det går nog bra. <3

L sa...

Det gör mig nästan deprimerad att läsa om alla prov. :P haha!

Johanna sa...

Sv: Du behöver nog inte vara så nervös ^^ om du är rädd för själva sticket så går det jättesnabbt och om du är rädd för biverkningarna så är dem inte så jättefarliga dem heller :) De flesta får knappt några biverkningar alls :) <3