måndag 2 november 2009

vi två hör hemma i ett rum bland inga andra baby

tusingen. jag blir lite arg minsann.
(jag kan faktiskt inte hjälpa dig, eller ens försöka hjälpa dig om du inte säger vad det är. det underlättar att veta vad det är som är fel. jag försöker så gott jag kan, och jag älskar dig. hoppas du vet det och tar ditt förnuft till fånga när du inte är så arg längre!)

Iallafall, har klippt mig, men bara litegranna. Så det inte ser så knäppt ut när det växer en centimeter eller sju. Så det är egentligen lite för kort just nu, men om typ ett par veckor är det säkert perfekt!:)
Också köpte jag en liten grej. Ett litet J att hänga i ett halsband eller sådär. Jag vet att vi är ganska "nya" eller vad man ska säga. Men det känns som en fin grej. Behövde det kände jag.
Sitter just nu ensam hemma. Riktigt skönt faktiskt, men ganska ensamt. (noshit tänker ni. du är ensam.) men jag brukar gilla det mer än idag :s Skumt.
Men åhe, tycker att tiden går långsammare än långsamt. Kan det inte bara bli december nu? Jag vill mysa -_-

2 kommentarer:

Hannah sa...

mysa är bra :D<3

Johanna sa...

Ja, december kan komma snabbare tycker jag! Det går ju jättesegt :/ <3