tisdag 1 december 2009

I opened my chocolatecalender today, yummy^^

Första december. Om allt hade varit som det var för en månad sen, hade jag längtat till fredag. Men det gör jag inte. Eller, det är ju idol. Så det gör jag ju, men inte på samma vis... Och ett väldigt stort plus är ju att man fick öppna chokladkalendern idag! Weho:D

Idag har jag varit på praktiken, och så har jag köpt en ring till min lilla traguspiercing. Ska nog byta den imorgon. Ni får se då^^ It's going to be awesome!

På lördag fyller Systeryster 21, så hon kommer hit så ska vi fira henne. Mysmys. Vet inte vad jag ska köpa till henne bara:o

Nää har inte så mycket att säga tycker jag.. Bah!
Måste måla naglarna ikväll alltså. Dagens i-landsproblem haha:p Men har haft dem omålade i säkert två veckor. Känns sjukt naket! Hm, men det blir nog någon röd/rosa färg skulle jag tro. Trivs bäst i det^^

Imorgon är jag ledig från prakiken, så det blir nog en liten sovmorgon. Men sen ska jag in till Hässleholm för att köpa present till Catrin och byta piercing (förhoppningsvis!) Sen blir det dans i vittsjö! Finemang.
Jag gillar onsdagar, nära till helgen, också brukar det ju vara kör. Bah!

2 kommentarer:

Helene Ahlberg sa...

Onsdagar är bra (Y) Idag började jag 10 och slutade 12 xD hahah

Hannah sa...

så skönt att vara ledig :D