måndag 30 november 2009

New Moon & Försvarsmakten

Åhå, jag har inte bloggat på hela helgen. Men det betyder bara att jag har varit upptagen, och det var trevligt upptagen. Inget annat.
I fredags var jag och Ellisyster på fest hos Bexz, det var väldigt trevligt. Vi lyckades tillochmed cykla hem helt utan problem;p Så när vi kom hem, typ kvart i tre, åt vi ett par mackor. I slow motion, och då menar jag verkligen slow motion^^
Iallafall, så sov jag i hennes wünderbara bäddsoffa (den är såå stor!) och hela lördagen degade vi oss fram. Kollade på Tristan och Isolde, mycket bra film för övrigt. Sen gick vi in till stan typ två timmar för tidigt.
För klockan 21.10 skulle vi se på New Moon, men för att underhålla oss i två timmar gick vi fem miljoner varv runt hässleholm och sen köpte vi godis. Mums!
Filmen var iallafall underbar. Och man kan ju inte ljuga om att varje gång man kunde skymta Jacobs mage gick ett litet tyst kvinnosuckande genom åskådarpubliken. Mums!:)
I söndags var jag bara hemma hos pappa och degade runt.
Ganska chill helg alltså^^

Ett tag har jag funderat på att ändra min namnstavning, mest eftersom Isabell är lite tråkigt och Isabel (med bara ett L alltså) är finare. Men så funderade jag på Isabelle (med E på slutet) också, det är fint det med. Hrm, får fundera vidare. Jag menar, det blir ju ingen uttalsändring eller så, så ingen behöver klaga tycker jag (a) haha^^,

För övrigt fick jag brev från Försvarsmakten idag. Det fick mig att tänka på J. Igen. Men iallafall, jag är "lämpad för tjänstgöring i Försvarsmakten" men eftersom jag fyller år senare än 1 juli 2010, då all militär grundutbildning blir frivillig så vet jag inte hur det blir. Det stod i brevet att alla detaljer inte var klara, men att jag kunde anmäla mitt intresse ändå. Det blir något att fundera på lite faktiskt:)

Nu ska jag laga mig en omelett, yummi!:)

1 kommentar:

Hannah sa...

jacobs mage är mums ja :D
och edwards (A)<3