måndag 18 januari 2010

dina ögon får mig att smälta baby

Mamma & John kollar på idrottsgalan, det är ganska småtrevligt att lyssna på.
Har typ ingen aning om vad jag ska göra, så jag tänkte att jag kan ju blogga^^

Jag har precis bestämt att jag och Andreas i min klass ska dra till Grekland i sommar. Han verkar på iaf;)
Annars händer typ ingenting.

(Magnus Uggla sjunger om att Kina är dåligt)

Uschi,jag vill verkligen att det ska bli typ maj nu! Då är skolan nästan slut och det är förhoppningsvis varmt. Och jag är förhoppningsvis inte likblek längre, mitt hår kommer nog vara vettigt. Det är nästan siesta, och allting är underbart! Åh, snälla, bura in mig i en tidsmaskin!

Denna veckan kommer förhoppningsvis gå snabbt, är redan trött på skolan:( Buhu. På fredag blir det iallafall perrong23 med Marike och förhoppningsvis Hannah!

Jag har funderat på en sak.
Jag vill väldigt gärna ha gröna ögon, det är galet fint.Och nuförtiden finns det ju färgade linser. Borde jag?



Äh, nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga.
Ska fila på min lista lite innan jag publicerar den;)
Ciao:*

3 kommentarer:

Christian sa...

Man kan inte säga annat än att du verkligen skriver helt underbart!!!
Man blir glad av att läsa din blogg.

Helene Ahlberg sa...

Wannabe mig och Hanni! xD

Johanna sa...

Det är galet fint :D och du passar i det!