tisdag 19 januari 2010

Elf Cosmetics and some haircuts.

Jag vet inte varför, men jag sitter och väntar på att klockan ska bli elva. Så att jag kan kolla på denna veckans Paradise Hotel avsnitt. Vad är det för fel på mig tänker ni nu. Jag tänker samma sak, så jag antar att det är okej?

Dagen har varit jäkligt chill. Jag & Hannah var hos hennes mamma för att prata om reklamprojektet och sen käkade vi kebab. Myyyycket gott, men det var den sista på ett tag. Ska försöka komma i form lite granna iallafall.Och jag passade på att köpa en ny mascara, min börjar ta slut nämligen^^
Sen hade vi matte, vilket brukar vara jobbigt när man har det från 12.30- 15.15. Men idag var det riktigt roligt, både jag och Hannah fattade typ allting denna gången och vi fick tid över (eller inte) till att skratta och fnissa och bli helt hysteriska tills Anna (vår lilla mysiga mattelärare) blev lite irriterad. Då försökte vi (vi försökte faktiskt!) att lugna ner oss. Men det blev bara ännu värre^^
Efter det drog jag hemmåt och gjorde klart den blivande intervjun med Jane Austen som jag ska ha imorgon. Fråga mig inte hur jag ska intervjua en död kvinna, men det kommer nog gå;)
Sen har jag checkat in linser (ska beställa om en månad tror jag!:D ) och lite smink från Elf. Galet billigt smink, jag ska beställa:
8 mineralögonskuggor
1 mineralconcealer
1 mineralfoundation
1 primer
1 liquid eyeliner
2 läppbalsam/gloss
2 läppstift
2 läppennor

och det kommer kosta ungefär 700 med frakten. GAALET billigt, om man jämför med typ L'oreal. Men iallafall, jag ska inte köpa allt på en gång, så mycket pengar har jag icke!
Måste klippa mig också, tänkte boka tid hos Extreme Hair Academy i Lund, det kostar typ 100 spänn^^
Har en plan, mohaha:D

Imorgon ska jag och Hannah simma innan skolan. Jag VET, det låter galet! Men vi början halv ett så det är inte så galet som det låter:D
Sen är det engelska och sen kör. Hoppas att det blir skoj minsann!

Blah, det här blev ett tråkigt, informativt inlägg. Men jag är trött och varm om fötterna (för typ första gången i mitt liv!) och min hjärna har somnat. Jag ber om ursäkt för det.
Godnatt medmänniskor där ute i cyberspace^^

Inga kommentarer: