tisdag 26 januari 2010

disco ladies

Herregud vad vi är lata haha:D
Tisdag idag, det betyder matte i eftermiddag och det är inte så kul. Men vissa saker måste man bara överleva.
Vi har reklamprojekt nu på morgonen, och Hanni kollar på anime. Så jäkla lata vi är^^
Det värsta är att vi satt och funderade på en slogan till vårt företag, så började jag sjunga på McDonaldslåten. Och då blev vi jättesugna på McDonaldsmat. Så vi ska dit på lunche, haha!
Nä, men usch. Vi kommer bli så feta;)

Iallafall, dansen börjar om två veckor ungefär, väldigt skönt ska det bli. Plus att jag och hannah ska ju simma också och jag funderar på att anmäla mig till Pilates. Dels för att det är bra träning men också för att jag har väldigt stel nacke/rygg och behöver sluta spänna mig. Nåja, får prata med mamma. Det kostar ju en del:/
En sak som är galet störig är att jag & Hannah simmar på onsdagar innan skolan (eftersom vi börjar halv ett) Sen slutar vi kvart över tre, kör mellan fem och sex. Och jag kommer hem vid kvart över sju ungefär. Och nu har dansen bytat dag så jag ska dansa på onsdagar också! Waah. Det kommer bli en jobbig dag:/

För övrigt har jag inte speciellt mycket att säga, förutom att jag är trött och har sovit 9 timmar inatt.
Tjarrå.

3 kommentarer:

Helene Ahlberg sa...

sköönt, själv sov man två :o

S A N D R A T J U L I N S sa...

kolla in *dagens ögongodis* ! (: http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/jackson-rathbone.html#comment

Hannah sa...

DOnken var numnum:D<3