måndag 25 januari 2010

vanity is not for everyone to see

Åååååh. Jag förstår inte hur vissa människor vill och orkar vara så satans omogna!! :@ GAH!
Orkar inte ens diskutera det längre!

Idag är det första dagen på den fjärde veckan detta året. Jisses, Hade bara svenska idag, galet skönt. Men försov mig i morse också, nåja. Jag överlevde det, de hade bara börjat läsa Iliaden:))

Kollar på ett galet program "Fåfänga till förbannelse" det är helt sjukt. Folk opererar sig och sånt bara för att bli snyggare. Vafan, det är ju jättedumt :( De flesta är ju kvinnor och de allra flesta av dessa kvinnorna är ruskigt fula. Ser antingen ut som ödlor eller män.
Jag blir så jäkla irriterad mänskligheten ibland. Kan man inte bara vara nöjd med hur man ser ut från början? Visstvisst, jag sminkar mig och färgar mitt hår. Men det är ju inget farligt eller permanent. Jag skulle aldrig vilja operera mig, bara för fåfänga. Om jag hade mått dåligt över något, t.ex om man har naturligt gigantiska bröst, då förstår jag om man vill förminska dem. Eller om man har jättestora ärr eller så. Då förstår jag om man vill förbättra det.
De tar även upp tatueringar och piercingar i det här programmet. Jag tycker att piercingar är jävligt okej, för man kan bara ta ut den om man inte vill ha den längre. Och om den läkt bra och man inte har haft några problem så kommer det ju bara synas en (eller två) små prickar. Lite som fräknar.
Men tatueringar är en helt annan sak. Man kan ju i princip inte ta bort den. Och om man tar bort den blir det alltid galet fult. Så jag anser att man borde fundera minst typ ett halvår innan man tatuerar sig. Man ska ju  bestämma sig för vilket motiv man ska ha, varför och var på kroppen det ska vara.
                                                                                                                            


så jäkla söt tatuering! ^^

ungefär såhär vill jag ha det. fast bara virgo tecknet :)
Själv har jag vetat ett halvår ungefär vad jag ska tatuera, jag vill ha mitt stjärntecken på min högra handled. I svart, jag vill gärna ha något enkelt. Som ändå går att dölja om man skulle vilja det vid vissa tillfällen. Också vill jag ha texten "soul" någonstans. Har dock inte bestämt mig var. Men  jag fyller inte 18 förrän i september så jag har gott om tid att fundera:)

1 kommentar:

Hannah sa...

åwh så snyggt med klyvd tunga :D