torsdag 7 januari 2010

everybody's got a hungry heart

Jag uppdaterar dåligt. Jag vet, men jag har inte varit hemma och så.
Har varit hos Marike och glott lillebrorsfotboll. Väldigt skojsigt^^
Igår var Elli här, vi kollade bland annat på Karate Kid II (jättebra när man inte sett ettan;) )
Elli-San och Isabel-San, haha!
Idag har jag (med viss hjälp av mamma & john) flyttat in tjockisteven med bord och dvd. Satt upp grejer på väggarna och spegeln. Och sänglampa! Allt som behövs nu är bäddsoffa och lite ordning ;)

Lyssnar på Leona Lewis- Happy och vet inte riktigt varför. Men den är mycket bra, på något konstigt sätt.
Jag kom på massor av bra saker att skriva om innan, men nu är allt som bortblåst, nåja.
Imorgon åker jag till mormor och kommer hem nån gång på söndag. Sen börjar skolan! Tjo.

Har funderat på mycket på de två grejerna jag ska göra på min artonårsdag: tatuera mig och ge blod för första gången.
Efter man har tatuerat/piercat sig måste man vänta 6 månader med att ge blod, så det är nog smartast att ge blod (som ska skickas till undersökningar och grejer. Mest för att veta om man är "lämplig" för det) och sen tatuera sig. Så får det nog bli. Måste hitta en riktigt bra tatueringsstudio också. Vill inte göra det på Darkside, litar inte riktigt på deras omdöme.
Får fråga runt var folk har gjort sina.

Nu ska jag. Göra något annat eller så^^
tjao.

2 kommentarer:

Wack sa...

Men gör det på house of pain då, det är för fan världens största tatueringskedja... alla jag känner som gjort där har blivit jättenöjda. Jerker fyllde inte i sina på typ 15 år, och då var dom ändå inte så bleka.

Hannah sa...

Vad ska du göra för tatuering?:)
jag skulle med vilja ge blod men e ju så rädd för sprutor..