måndag 4 januari 2010

Åh, i mitt nya rum, (som är helt fab för övrigt) har jag en perfekt liten plats. Den är väldigt mysig, och då kom jag på att jag vill ha en liten hamster där.
Jag menar, hur söta är de inte? Och mysiga, visst, de sover på dagarna. Men det gör jag också,iallafall när det inte är skola.



Och så har de ju så koola burar också.



Nja, ska ju ändå in till stan imorgon. Får se om det finns nån djuraffär i city^^
(Om jag köper en hamster ska den antingen heta Mango (för att göra fruktsallad med Elinors Kiwi, eller Aladdin, för att det är det finaste namnet!:)

Jaja, nu ska jag försöka sova!
Ciao!:)

2 kommentarer:

Helene Ahlberg sa...

du vet att vi har burar xD tre stycken som du kan få om du vill ;) och alla tillbehöv, du får de gratis ;)

simone sa...

Usch. Dem kissar på en när dem blir rädda! Det luktar fan!