fredag 26 februari 2010

hey pretty baby with your high heels on, you give me fever like I've never ever known

Har traskat runt i högklackat i lite drygt 12 timmar. Awesome? Ja, de första två -.-

det var dessa skorna jag pratade om ^^
Köpte ingen navelpiercing :( Hittade ingen fin, så ska beställa från the internet istället. Jag köpte dock en tröja (helt vanlig, svart, men det bra är att det står "I'm so blogging this" på den, visar bild en annan dag) och en primer. Och lite fika och sådär. Jag tror jag dödade Andreas shoppinglust för alltid.Efter ett par timmar på Väla satte han sig och skulle vänta på mig, haha. Jag sprang runt i drygt 40 minuter till. Sen dog jag.

Sen åkte vi tåg hem och sen blev det Cats med marike+ hennes famil och Lucas. Big Tacho Nacho tallrik och friterad nougat. Kan det bli bättre? :D
Klockan är kvart över elva nu och jag tror att jag snart somnar eller nåt.
Nolifer :(

1 kommentar:

Hannah sa...

Mmm friterad nougat låter gott^^